Határidő-figyelmeztetés

Gyakran előfordul, hogy egyes szerződésekhez határidők tartoznak, melyek betartása létfontosságú szerepet tölt be a vállalatról való megbízható kép kialakításában. Szoftveres szerződéskezeléssel biztosak lehetünk abban, hogy a határidőket nem tévesztjük szem elől, hiszen a rendszer folyamatosan tájékoztat minket az aktuális, valamint a közelgő határidőkről. A szerződésnyilvántartó rendszer segítségével hatékonyabbá válhatnak a vállalaton belüli munkafolyamatok és megvalósulhat a kontrollált határidő-kezelés. Előre ütemezhetőek az e-mailes figyelmeztetések, amelyek révén könnyebben betarthatók a kritikus dátumok, időpontok (pl.: szerződés lejárati határidő).

Határidő-figyelmeztetés

Határidő-figyelmeztetés

Hogyan nyújt megoldást egy DMS alapú szerződésnyilvántartó szoftver a határidő-kezelésre?

  • A dokumentum típusának definiálásával meghatározhatjuk, hogy az egyes formátumokhoz milyen határidő tartozik (pl. az évente lejáró és megújítandó szerződésekhez stb.).
  • A szerződéskezelő rendszer képes határidőket kezelni, amit beállíthatunk egy adott szerződésre vonatkozóan. (pl.: szerződéslejárat vagy megújítás)
  • Lejárt határidejű szerződés esetén a hozzáféréssel felruházott kollegák automatikus e-mailes figyelmeztetést kapnak.
  • Ugyancsak automatikus figyelmeztetést lehet beállítani a szerződésben foglalt követeléseink időbeni behajtására is.
  • Egy határidőhöz akár több figyelmeztetést is képes kapcsolni a rendszer eltérő szövegezéssel, különböző címzetteknek, akik jogosultak feladatot végrehajtani a dokumentummal.

A határidő-kezelés DMS alapú szerződésnyilvántartó szoftverben történő megvalósításával elkerülhetőek a határidő-túllépések, kontrollálhatók a szerződéssel kapcsolatos követelések és kötelezettségek.

Szeretne többet megtudni a lehetőségekről? Keresse kollégáinkat a megoldás részletesebb megismerése céljából!