Válasszon moduljaink közül!

A DMS ONE Compact Plus a piacon egyedülálló megoldáscsomag. Könnyen igazítható a vállalat dokumentumkezelési folyamataihoz és csakis ahhoz. Gátat szab a felesleges és bonyolult funkcióknak, miközben komplex iratnyilvántartási megoldást nyújt. A kiegészítő szoftvermodulok tetszés szerint igényelhetők.

A DMS ONE Compact Plus rendszert olyan cégek számára alakítottuk ki, amelyeknél egyszerűbb dokumentumkezelési folyamatokat működtetnek kevesebb felhasználóval. Az eredmény egy letisztult funkcionalitású, ugyanakkor a dokumentum-nyilvántartást maximálisan kiszolgáló szoftver.

A DMS ONE Compact Plus-t kiemelkedően jó ár-érték aránnyal kínáljuk. Háromféle konstrukcióban is választható:

  • használatalapú fizetéssel
  • havi díjjal
  • licence vásárlással

Ezek szabadon társítható konstrukciók, nincs kockázat, nem szükséges végleges döntést hozni. Amennyiben nem elégedett a rendszerrel, pénzvisszafizetési garanciát is vállalunk. Ha elégedett szoftverünkkel, akkor cége, vállalkozása fejlődésével kedvező áron upgrade-elheti azt még több szolgáltatást nyújtó rendszerre.

A DMS ONE Compact Plus megfelel napjaink elvárásainak és a jövő kihívásaira is felkészítették a fejlesztők. A rendszer hozza az iratkezelő szoftverekkel szemben támasztott jogszabályi követelményeket is. A DMS ONE Compact Plus-szal egy olyan rendszerhez jut, amely javítja a vállalati teljesítményt, és megoldja a felelősségi körök szabályozását az egyes munkafolyamatokban.

A rendszer megbízhatósága, robosztus működése többszörösen igazolt: legnagyobb használójánál több mint 2000 fő dolgozik a szoftverrel. 5-6 szakrendszerrel együttműködve is képes a megfelelő teljesítményre.

A DMS ONE Compact Plus bevezetése Forintban kifejezhető munkaidő megtakarítást eredményez. Ez az érték megspórolható vagy átcsoportosítható más munkaterületekre, ahol a humánerőforrás nagyobb hozzáadott értéke nélkülözhetetlen.

Alapfunkciók

Elektronikus dokumentumkezelés

Ez a feladatkör ma már inkább korszerű dokumentummenedzsmentet jelöl. A DMS ONE Compact Plus is megfelel ennek a szemléletnek. Használatával az iratok teljes életútja elektronikusan nyilvántartható. A rendszer alkalmas a különböző forrásból (posta, e-mail, fax) érkező, különféle dokumentumok (papíralapú, elektronikus) egységes tárolására, jogosultságfüggő kezelésére, megosztására, az egyes verziók követésére és a dokumentumokkal kapcsolatos határidők kezelésére. A DMS ONE Compact Plus felhasználóbarát felülete gyors adatbevitelt és visszakeresést tesz lehetővé.

  • Nyilvántartásba vétel: Minden dokumentum egy, a szoftver által generált egyedi regisztrációs számot kap, amelyen keresztül nyomonkövethető annak teljes későbbi életútja.
  • Adatmezők rögzítése: A dokumentum típusától (szerződés, számla, ajánlat, szállítólevél, stb.) függően, az arra jellemző leíró adatmezők kitöltését ajánlja fel a rendszer.
  • Megosztás: A leíró adatokkal rögzített dokumentum és annak képe megosztható a munkatársak között.
  • Verziókezelés: A szerkeszthető anyagok minden változása dokumentált, az egyes verziók visszakereshetők a módosítást végző felhasználó nevével együtt. Mindig egyértelmű, hogy melyik az éppen aktuális verzió.
  • Határidő-kezelés: A dokumentumokkal kapcsolatos határidőkre automatikusan figyelmeztet a rendszer, így egy szerződés lejártáról, megújításának szükségességéről vagy éppen egy számla fizetési határidejéről is időben értesülhet.

Digitalizálás DMS ONE Compact Plus rendszerben

A papíron érkező dokumentumokat digitalizálni kell annak érdekében, hogy az elektronikus munkafolyamatba bekerülhessenek. Az iratadatok rögzítése nem mindig elég, szkennelésre lehet szükség ahhoz, hogy a tartalom 100 %-ban elérhető legyen a felhasználók számára. Ez remek lehetőség arra, hogy a vállalati dokumentumokból egységes nyilvántartást hozzunk létre a dokumentumkezelő szoftverben. Ezen a központi adatbázison keresztül a kollégák - jogosultságuk függvényében - a munkájuk elvégzéséhez éppen szükséges iratokhoz bármikor hozzáférhetnek.

A DMS ONE Compact Plus több fronton is támogatja a dokumentumok digitalizálását. A szervezet méretétől, a beérkező iratszám mennyiségétől és kialakult szokásoktól függően lehetőség van felületről indítható szkennelésre. Ennél a megoldásnál az iktatással egy időben történik a szkennelés. Az iratot a dokumentumkezelő rendszer automatikusan beolvassa és az elektronikusan nyilvántartott dokumentumhoz csatolja a szkennelt képet.

További praktikus iratkezelési funkciók

  • Helyettesítés: Szabadság vagy távollét esetén munkatársainkat saját jelszavunkkal, de az ő jogosultságaikat megörökölve helyettesíthetjük.
  • Menthető keresések: A korábban alkalmazott keresési feltételek elmenthetők, így később hozzáférhetők, nem szükséges napról napra feltételek tucatjait beállítani.
  • Jogosultságkezelés: A többdimenziós jogosultságpolitikának köszönhetően a hozzáférés testreszabható az dokumentumok, dokumentumtípusok szintjén, de akár a menük vagy az iratkezelési funkciók szintjén is.
  • E-mailek iktatása: Az MS Outlookal küldött és fogadott e-mailek nyilvántartásba vétele történhet közvetlenül a levelezőrendszer felületéről is.

Gyors rendszerbevezetés

Ha a bonyolult üzleti folyamatok miatt speciális iratkezelési igények merülnek fel, a dokumentumkezelő rendszer bevezetését felmérés és tanácsadás előzi meg, mert csak így szabható az ügyfél igényeire a szoftver. Erre az - alkalmanként elhúzódó - előkészületre a DMS ONE Compact Plus esetében nincs szükség. Az egyszerűbb vállalati folyamatoknak köszönhetően ez a rendszer rendkívül gyorsan és költséghatékonyan bevezethető.

A DMS ONE Compact Plus-t választó cégek egy felhasználóbarát, előre beállított felületet kapnak éppen azokkal a funkciókkal, amelyekre szükségük van. A szoftverbevezetési projektet végig a hatékonyság jellemzi, hogy a használatbavétel minél hamarabb megtörténhessen: egyszerűsített dokumentációval, elsősorban e-learning oktatásokkal, rövid, lényegre törő személyes képzéssel biztosítjuk a projekt sikerességét.

Segítünk rendbe tenni vállalata iratkezelési folyamatait!

A DMS ONE Zrt. dokumentumkezelési megoldásaival több mint 15 éve támogatja a kis-, közepes és nagyvállalatokat. A dokumentumok nyilvántartása mellett a szerződéskezelés és a számlajóváhagyás problémáira is megoldást nyújtunk. Hisszük, hogy termékünk - kiforrott bevezetési módszertanunkkal és tanácsadó kollégák szakmai felkészültségével kiegészítve - az Ön cégénél is korszerű dokumentumkezelési gyakorlatot teremt, ami nagyban hozzájárul sikereihez.

SZOFTVERBEMUTATÓT KÉREK