Elektronikus szerződésnyilvántartás
közintézményeknek

A DMSONE dokumentumkezelő szoftvereinek bevezetésével az iktatás és az adminisztrációs folyamatok - köztük olyan kiemelt téma, mint a szerződésnyilvántartás - gyorsabbá, átláthatóbbá válnak; az adminisztrációra fordított idő egyharmadára csökken.

A DMSONE rendszerei megfelelnek a következő követelményeknek:

  • Az Európai Unió által ajánlott MOREQ szabványt alapul véve teljes mértékben helyettesíti a papíralapú iktatást,
  • Magyarországon elsőként került tanúsításra a közfeladatot ellátó szervekkel szemben támasztott követelmények szerint.

Miért érdemes a DMSONE elektronikus dokumentumkezelő Public Edition (PE) megoldásait választania?

Elektronikus szerződésnyilvántartás közintézményeknek

Elektronikus szerződésnyilvántartás közintézményeknek

  • Az első és talán legfontosabb, hogy rendelkezik a közfeladatot ellátó intézményekre vonatkozó tanúsítással.
  • A rendszer használatával valóban megvalósulhat az elektronikus szerződéskezelés.
  • Egyszerű, felhasználóbarát kezelőfelület megfizethető áron.
  • Hatékonyan járul hozzá az adminisztráció javításához, így növeli a szervezet működőképességét.
  • A szoftver bevezetését és üzemeltetését iratkezelési szakértők végzik, akik mind technikai, mind dokumentumkezeléssel kapcsolatos kérdésekben segíteni tudnak.
  • Több mint 3500 sikeres bevezetés.

Kiknek ajánljuk a DMSONE PE elektronikus dokumentumkezelő rendszereit?

A DMSONE PE rendszereit kifejezetten a közszféra igényeinek megfelelően alakítottuk ki. Többek között bizonyított már közigazgatási, oktatási, egészségügyi és szociális intézményeknél, önkormányzatoknál, vízműveknél és gázszolgáltatóknál, valamint vagyonkezelőknél.

Amit a DMSONE szerződéskezelő rendszerei nyújtanak Önnek:

  • Közintézményekre vonatkozó tanúsítvány.
  • Rugalmas felhasználó licenszelés.
  • Könnyen kezelhető, ergonomikus felhasználói felület.
  • Gyors adatbevitel és digitalizálás.
  • Papíralapú és elektronikus iratok egységes tárolása.
  • Átlátható jogosultságkezelés.
  • Megbízható és pontos visszakeresések.
  • Szerződés- és további dokumentumtárak.
  • Munkafolyamatok automatizálása - workflow
  • Integráció más szakágazati rendszerekkel
  • Elektronikus aláírás, ügyfélkapu, hivatali kapu használatának lehetősége

A DMSONE két rendszert is biztosít közfeladatot ellátó ügyfelei számára. Kérem, válasszon intézménye méretétől függően az alábbi lehetőségek közül:

DMSONE Professional PE – Gyors és átlátható iratkezelés kis intézményeknek (1-15 felhasználó)

DMSONE Ultimate PE – Komplex irat- és dokumentumkezelő rendszer a nagy hivataloknak (15 felhasználó felett)