Visszakereshetőség

Visszakereshetőség

Visszakereshetőség

Egy átlagos dolgozó havonta 2 munkanapot tölt el dokumentumok előkeresésével munkahelyén! Ez az idő megspórolható és hatékony munkavégzéssel tölthető, ha nem papíralapon, hanem elektronikus szerződéskezelő rendszerben tárolja vállalata dokumentumait!

Egy elektronikus szerződésnyilvántartó rendszer egységes és átlátható formában összegzi és rendszerezi dokumentumait úgy, hogy azok évek múltán is könnyen visszakereshetőek legyenek. A legfontosabb irattípus mellett a szerződéshez kapcsolódó összes dokumentum (szállítólevél, teljesítési igazolás, számla stb.) és megjegyzés hozzárendelhető a folyamathoz, melyek a számos keresési lehetőségnek köszönhetően rendszerezve állnak rendelkezésére. Egységes rendszerben kezelheti szerződéseit és a kapcsolódó iratokat, és bármikor, akár mobil eszközről is elérheti őket.

Kérje személyre szabott tájékoztatásunkat szerződéskezelés témában!