Papíralapú szerződéskezelés problémái

Tudta Ön, hogy:

  • a céges dokumentumok 32%-a nem elérhető, amikor szükség lenne rá?

A papíralapú dokumentumkezelés számos problémát okozhat egy vállalat életében, amellyel a cég hatékony és sikeres működése kerülhet veszélybe. A strukturálatlan információk egyszerűen elveszhetnek, így hatalmas kárt okozhatnak a vállalat számára.

A papíralapú szerződéskezelés buktatói

Papíralapú szerződéskezelés problémái

Papíralapú szerződéskezelés problémái

Néhány általános, a szerződéskezelés területét érintő probléma szinte minden vállalatnál felmerül. Ha szerződéseit papíralapon kezeli, előfordulhat, hogy kollegái nem, vagy csak későn találnak meg egy fontos szerződést. Bizonyára Ön is került már olyan helyzetbe, hogy elfelejtkezett egy szerződés meghosszabbításáról vagy éppen szerződése automatikusan meghosszabbodott anélkül, hogy arra szükség lett volna. A szerződéselőkészítés során pedig megtörténhet, hogy az egyes munkatársak nem ugyanazt a verziót kezelik, amely nemcsak plusz időráfordítás, hanem kevésbé hatékony munkafolyamat is. Valamennyien tudjuk, mekkora problémát jelent a szerződések megőrzése és visszakeresése. Ezeket a dokumentumokat gyakran évekig meg kell őrizni és közben többször elő kell keresni az aktahalmok mélyéről. Ezért is olyan fontos a rendezett és precíz szerződésnyilvántartás, hiszen egy ellenőrzésnél súlyos összegekbe is kerülhet, ha éppen akkor nem áll rendelkezésünkre egy dokumentum, amikor szükséges.

Szerződésnyilvántartó rendszer bevezetésével a szerződéskezelés problémái könnyen orvosolhatók. Kérje munkatársaink segítségét!