Elektronikus szerződésnyilvántartás kisvállalatoknak

DMSONE Professional, a kis- és középvállalatok dokumentumkezelési rendszere

A DMSONE dokumentumkezelő rendszer segítségével felgyorsíthatja vállalkozását, és a munkájához szükséges naprakész információk könnyen elérhetővé válnak. A dokumentumkezelő rendszer használatával többé nem lesznek elkeveredett szerződések, túllépett határidők vagy elavult szerződéssablonok.

A DMSONE Professional rugalmasan bővíthető dokumentumkezelő rendszer, így könnyen alkalmazkodik a növekedésben lévő KKV-k változó igényeihez.

Kiknek ajánljuk a DMSONE Professional elektronikus dokumentumkezelő rendszert?

DMS szoftverünket kifejezetten a kis- és közepes vállalkozások igényeire fejlesztettük ki. A rendszert használó felhasználók száma 1-15 fő között ideális, míg dokumentumkezelő megoldásunkat 1-10.000 db közötti dokumentumszám esetén javasoljuk.

Eddig több mint 3500 sikeres bevezetésen vagyunk túl, ahol a legkülönbözőbb dokumentumkezeléssel kapcsolatos kihívásokat kellett megoldanunk.

Elektronikus szerződésnyilvántartás kisvállalatoknak

Elektronikus szerződésnyilvántartás kisvállalatoknak

Amit a DMSONE Professional nyújt Önnek:

  • Rugalmas, könnyen kezelhető felhasználói felület
  • Gyors adatbevitel
  • Papíralapú és elektronikus üzleti dokumentumok egységes tárolása
  • Átlátható jogosultságkezelés
  • Hatékony szerződésnyilvántartás
  • Távoli elérés
  • Profi szupport csapat gyors rendelkezésre állással
  • Racionális papírfelhasználás.

A DMSONE Professional főbb funkciói

  • Dokumentummenedzsment
  • E-mailekből és a faxszerverről érkező dokumentumok közvetlen iktatása
  • Tetszőleges dokumentumformátum kezelése (doc, docx, pdf, tif, jpg, xls, xlsx, odc stb.)
  • Tömeges digitalizálás
  • Speciális dokumentumok, pl. szerződések, számlák kezelése
  • E-számlák kezelése
  • Gyors adatrögzítés az „automatikus kiegészítés” (autocomplete) funkcióval
  • Archiválás, selejtezés támogatása
  • Határidők, státusz, feladatra fordított idő, valamint a dokumentumok verzióinak kezelése
  • Testre szabhatóság, egyedi vezetői riportok generálása
  • Biztonság, jogosultság kezelés
  • Jelszóval védett felület
  • Biztonságos távoli elérés
  • Többdimenziós jogosultságpolitika
  • Digitális aláírások kezelése (küldemények, valamint a szervezeti és személyes tanúsítványok egyaránt)
  • Gyors dokumentumkeresés.
  • Indexelés: minden dokumentumhoz (faxokhoz és e-mailekhez is) egyedi regisztrációs számot rendel.
  • Nyomtatványok előállítása néhány kattintással (pl. iktatókönyv, selejtezést követő jegyzőkönyv stb.).

Többet szeretne megtudni a dokumentumkezelő rendszerről? Vegye fel velünk a kapcsolatot, vagy töltse le részletes termékismertető prospektusunkat!